Varastonhallinta

heinäkuu 28, 2016

ProcessManager -varastonhallinta – Miten järjestelmä toimii?   

Valtaosa korjausmaalauksessa käytettävien tuotteiden menekistä muodostuu ns. vakiotuotteista, joiden kulutus on helppoa ennakoida. ProMa (Process Manager) varastonhallintajärjestelmää käyttämällä maalaamo lukee viivakoodilukijalla käyttöönotettavat tuotteet sitä mukaa, kun tuotteet otetaan käyttöön.

Tarvitset:
•    tietokoneen ja internet-yhteyden
•    viivakoodilukijan
•    sopimuksen PPG tavarantoimittajasi kanssa

Miten käytät ProMa:a?
•    luet tuotteet käyttöön sitä mukaa, kun otat ne hyllystäsi (esim. työskentelykärryyn tai sekoituskoneeseen)
•    luet saapuneet tuotteet varastoon, kun PPG tavarantoimittajasi on lähettänyt täydennystoimituksen

Mitä saat?
•    automaattisen varastojärjestelmän maaleille ja maalaustarvikkeille
•    tarkan tiedon materiaalikulutuksesta verrattuna liikevaihtoosi
•    tuotteiden tilaamisesta säästyvän työ- ja puhelinajan
•    alhaisemman varastomäärän ja -arvon
•    ajantasaisen inventaarin
•    oikeat tuotteet ja määrät oikeaan aikaan

Miltä ProMa näyttää?
ProMa näkymä kertoo kulutushistorian yhdellä silmäyksellä. Voit määritellä itse varastossa pitämäsi tuotteet ja määrät.

ProMa näkymä

Esimerkkitapauksessa maalarinteipin yksiköt: 1 rulla / 1 ”pötkö” / 1 laatikko.

Lisätietoja ratkaisusta saat PPG edustajaltasi.

Lue lisää: Process Manager – näin ohjaat toiminnan oikeaan suuntaan

ProMa estie